Show simple item record

dc.contributor.authorЛіщинська, Вікторія Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2015-05-07T11:49:38Z
dc.date.available2015-05-07T11:49:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЛіщинська В. В. Глокальна стратегія конкуренції / В. В. Ліщинська // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 258-261.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6747
dc.description.abstractВизначено поняття «глокалізація» як нова парадигма міжнародного бізнесу і маркетингу. Визначено поняття «глокальна стратегія конкуренції», обґрунтовано актуальність її застосування глобальними компаніями.uk
dc.description.abstractThe article defines the concept of "glocalization" as a new paradigm in international business and marketing. The paper considers the concept of "glocal strategy", the urgency of its application by global companies.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectглокалізаціяuk
dc.subjectглокальна стратегія конкуренціїuk
dc.subjectглокальний маркетингuk
dc.subjectglocalizationen
dc.subjectglocal competitive strategyen
dc.subjectglocal marketingen
dc.titleГлокальна стратегія конкуренціїuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc005.21uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record