Управління конкурентоспроможністю підприємства в сфері індустрії гостинності

Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто поняття гостинності у всій її змістовій неоднозначності, розкрито інструменти досягнення конкурентоспроможності в сфері індустрії гостинності.
The article considers the concept of hospitality in all its conceptual ambiguity, reveals the tools for achieving competitiveness in the hospitality industry.
Description
Keywords
гостинність, індустрія гостинності, індустрія туризму і гостинності, структурні елементи гостинності, туристичні послуги, конкурентоспроможність, потреби споживачів, hospitality, industry of hospitality, industry of tourism and hospitality, structural elements of hospitality, tourist services, competitiveness, necessities of consumers
Citation
Мазур В. С. Управління конкурентоспроможністю підприємства в сфері індустрії гостинності / В. С. Мазур // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: theory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 264-267.
Collections