Show simple item record

dc.contributor.authorОберемчук, Валентина Феодосіївнаuk
dc.date.accessioned2015-05-07T12:24:07Z
dc.date.available2015-05-07T12:24:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationОберемчук В. Ф. Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 277-280.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6756
dc.description.abstractРозкрито сутність понять бренду, конкурентоспроможності бренду, стратегії брендингу. Окреслено основні етапи формування стратегії брендингу в умовах євроінтеграції.uk
dc.description.abstractThe essence of the brand concepts, brand competitiveness, branding strategy is presented in the work.The basic stages of formation branding strategy in terms of European integration is outlined.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегія брендингуuk
dc.subjectbrand
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectbranding strategyuk
dc.titleЗабезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграціїuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc659.126 (477): 339.137.2: 339.992uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record