• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Формирование бренд-стратегии предприятий сферы услуг на основе оценки компетенций контактного персонала

Thumbnail
View/ Open
Sagaidak.pdf (280.8Kb)
Date
2014
Author
Сагайдак, Михаил Петрович
Sahaidak, Mykhailo
Сагайдак, Михайло Петрович
Metadata
Show full item record
Abstract
Рассмотрены принципы формирования бренд-стратегии предприятия сферы услуг. Обосновано использование компетентностного подхода в оценке контактного персонала предприятия, что способствует увеличению стоимости корпоративного бренда.
 
The article deals with the principles of the formation of brand strategy of services enterprises. The paper justifies the use of competence-based approach in the assessment of contact personnel of the enterprise, thus increasing the value of the corporate brand.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6771
Collections
  • Кафедра менеджменту [888]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV