Особливості формування споживацького сприйняття брендів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття висвітлює основні напрями формування споживацького сприйняття брендів. Автор розкриває особливі риси аспектів споживацького сприйняття, які впливають на створення і розвиток брендів. Підкреслюється важлива роль комунікацій в формуванні образу бренду. Визначається роль раціональних та емоційних чинників сприйняття брендів та вплив вказаних чинників на поведінку споживача. Досліджені характерні риси вибору і споживання брендів у різних товарних категоріях.
The article is devoted to fundamental directions of brand consumer perception. The author shows specific features of consumer perception aspects and reveals their influence for brand making for development of it. An important communication role of making brand image has been underlined in the article. The influence of rational and emotional factors to consumer behaviour has been determined in the article. The author researches the typical features of brand choosing and using it in different goods categories.
Description
Keywords
бренд, споживацьке сприйняття, імідж бренда, споживацька поведінка, brand, consumer perception, brand image, consumer behaviour
Citation
Шевченко О. Л. Особливості формування споживацького сприйняття брендів / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 275–285.