Математичне моделювання системи міських пасажирських автоперевезень та їх економічний аналіз

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Сучасні темпи розвитку міського пасажирського транспорту не відповідають темпам розвитку міської інфраструктури, сучасним потребам населення, рівню урбанізації міста. Тому необхідно уточнення методологічної основи аналізу та удосконалення систем пасажирського транспорту. Стаття присвячена пошуку оптимального (за часовими характеристиками) маршруту міського пасажирського транспорту при пересуванні з одного транспортного району в інший. В якості критерію оптимізації обрано час, що витрачається пасажиром на дорогу. При пошуку найраціональнішого маршруту враховується інтервал руху засобів пасажирських перевезень, час у дорозі, пасажиропотоки, можливі ситуації на пунктах зупинки транспортних одиниць та ймовірність їх виникнення. Методика полягає у застосуванні транспортної моделі пошуку оптимального маршруту (в якості User-equilibrium assigment), наближене імітаційне моделювання процесу функціонування маршруту міського пасажирського транспорту (в якості System-equilibrium assigment) та віднаходження рівноваги між ними.
The modern rates of development of public passenger transport do not fit the rates of development of city infrastructure, modern necessities of population, level of urbanization of city. It is therefore necessary clarification of methodological basis of analysis and improvement of the systems of passenger transport. The article is devoted the search of optimum (after sentinel descriptions) route of public passenger transport at a movement from one transport district in other. In quality the criterion of optimization time which is outlaid a passenger on a road is select. At the search of the most rational route the interval of motion of facilities of passenger transportations is taken into account, time in a road, passenger’s stream, possible a situation on the points of stop of transport units that probability of their origin. A method consists in application of a transport model of search of optimum route (in quality User-equilibrium of assigment), the imitation design of process of functioning of route of public passenger transport (in quality System-equilibrium of assigment) and searching for of equilibrium is close between them.
Description
Keywords
міський пасажирський транспорт, пасажиропотоки, імітаційне моделювання, час у дорозі, оптимальний маршрут
Citation
Стець О. В. Математичне моделювання системи міських пасажирських автоперевезень та їх економічний аналіз / О. В. Стець, С. В. Михайлович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 598–608.
Collections