Show simple item record

dc.contributor.authorШевченко, Олена Леонідівнаuk
dc.contributor.authorShevchenko, Olenaen
dc.date.accessioned2015-05-20T12:12:53Z
dc.date.available2015-05-20T12:12:53Z
dc.date.issued2013-11-07
dc.identifier.citationШевченко О. Л. Соціально-економічний вектор розвитку брендів у суспільстві споживання / О. Л. Шевченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 95-105.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7245
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням розвитку брендів у сучасному суспільстві на базі соціально-економічних аспектів. Досліджено напрями змін і пріоритетів у процесах споживання, зважаючи на посилення ролі глобалізації та інформатизації суспільства. Визначено і проаналізовано ключову роль брендів за умов впливу чинників і тенденцій як маркетингового, так і соціально-економічного середовища. Сформовано основні орієнтири розвитку брендів у суспільстві споживання в епоху домінування цінностей.uk
dc.description.abstractThe paper is devoted to the questions of brand development in modern society in the light of social and economic areas. The trends and the priorities of consumer processes in accordance with globalization and information power in a society have been researched. The key role of brands in terms under the influence of factors and tendencies in the marketing environment has been determined and reviewed as well as in the socio-economic environment. The guidelines of brand development in the consumer society in view of value prevalence period have been generated.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectсуспільство споживанняuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectvaluesen
dc.subjectproducten
dc.subjectbranden
dc.subjectbrandingen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer societyen
dc.titleСоціально-економічний вектор розвитку брендів у суспільстві споживанняuk
dc.title.alternativeSocio-economic vector of brand development in consumer societyen
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138; 339.1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record