Маркетинг в системі управління страховою компанією

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-02-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено необхідність використання маркетингу в системі управління страховою компанією, розкрито суть і значення маркетингового управління діяльністю компанії.
In the article the importance of implementing marketing in the management system of insurance company is analyzed and the essence and value of marketing management activities are highlighted.
Description
Keywords
маркетинг, маркетинг послуг, служба маркетингу, система управління маркетингом, маркетингова діяльність компанії, marketing, marketing services, service marketing, marketing management system, marketing activity of company
Citation
Бобрицька Н. Д. Маркетинг в системі управління страховою компанією / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 194–203.