Оцінювання знань студентів як фактор організації успішного навчання

Abstract
Стаття висвітлює необхідність прозорості та об’єктивності оцінювання знань, яке є не лише перевіркою знань та навичок студентів, але й важливим засобом регулювання багатьох показників навчального процесу.
The article highlights the necessity of transparency and impartial assessment of knowledge and skills which serves not only as the control of knowledge but also as an important means of regulation of many indices of educational process.
Статья освещает необходимость объективности оценивания знаний, которая является не только проверкой знаний и навыков студентов, но и важным средством регулирования многих показателей учебного процесса.
Description
Keywords
контроль та оцінювання знань, модульно-рейтингова система навчання, соціальна мотивація, професійна мотивація, control and assessment of knowledge, module and rating system of education, , cognitive motivation, social motivation, professional motivation, контроль и оценивание знаний, модульно-рейтинговая система обучения, познавательная мотивация, социальная мотивация, профессиональная мотивация
Citation
Вавілова Г. В. Оцінювання знань студентів як фактор організації успішного навчання / Г. В. Вавілова, А. М. Жулківська // Наукові записки. Серія педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; редкол.: М. І. Шкіль (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова. 2012. – Вип. 102. – С. 46–52.