Show simple item record

dc.contributor.authorЧеботарьова, Г. В.
dc.date.accessioned2015-07-03T07:30:55Z
dc.date.available2015-07-03T07:30:55Z
dc.date.issued2013-01-31
dc.identifier.citationЧеботарьова Г. В. Особливості змісту сучасної парадигми взаємовідносин основних суб’єктів навчального процесу: викладач-студент / Г. В. Чеботарьова // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот, О. І. Олексюк, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 527–528.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8349
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleОсобливості змісту сучасної парадигми взаємовідносин основних суб’єктів навчального процесу: викладач-студентuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record