Індивідуалізація та диференціація навчання за допомогою комп’ютерних навчальних систем
View/
Open
Date
2015-03-05Author
Люлька, Людмила Анатоліївна
Редзюк, Ірина Вячеславівна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів у навчанні, які сприяють формуванню мовної компетенції. Проаналізовано педагогічні цілі та переваги застосування, а також різновиди інформаційно-комунікаційних технологій, що можуть бути використані в науково-пізнавальній діяльності. Доведено доцільність інкорпорації в навчальний процес матеріалів спеціальних сайтів, які містять аудіо-, відео-, текстовий контент різних жанрів, серії різноманітних вправ на засвоєння лексики, який постійно оновлюється та доповнюється. The article studies the application of modern information and communication technologies and resources in learning, contributing to the formation of linguistic competence, the educational objectives, benefits, and types of information and communication technologies that can be used in scientific and educational activities. The authors recommend materials of specific sites that contain audio, video, text content of various genres, a series of different exercises for mastering vocabulary. В статье рассмотрено применение современных информационно-коммуникационных технологий и ресурсов в процессе обучения, способствующих формированию языковой компетенции. Проанализированы педагогические цели и преимущества применения, а также разновидности информационно-коммуникационных технологий, которые могут быть использованы в научно-познавательной деятельности. Доказана целесообразность инкорпорации в учебный процесс материалов специальных сайтов, которые содержат аудио-, видео-, текстовый контент различных жанров, серии различных упражнений на усвоение лексики, который постоянно обновляется и дополняется.