Show simple item record

dc.contributor.authorJelonek, Dorota
dc.contributor.authorЄлонек, Дорота
dc.contributor.authorЕлонек, Дорота
dc.date.accessioned2015-07-13T08:42:37Z
dc.date.available2015-07-13T08:42:37Z
dc.date.issued2013-11
dc.identifier.citationJelonek D. E-customer cooperation oriented strategy / Dorota Jelonek // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 39–41.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8513
dc.language.isoenuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleE-customer cooperation oriented strategyuk
dc.title.alternativeОрієнтована на співпрацю з e-клієнтoм стратегіяuk
dc.title.alternativeОриентированная на сотрудничество с е-клиентoм стратегияuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record