Show simple item record

dc.contributor.advisorВостряков, Олександр Володимирович
dc.contributor.authorМіхеєва, Марія В.
dc.contributor.authorMikheyevа, Maria
dc.contributor.authorМихеева, Мария В.
dc.date.accessioned2015-07-16T07:07:11Z
dc.date.available2015-07-16T07:07:11Z
dc.date.issued2013-11
dc.identifier.citationМіхеєва М. В. Маркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесі / М. В. Міхеєва // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 199–201.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8585
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleМаркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесіuk
dc.title.alternativeMarketing at the enterprise: essence and challenges in modern businessuk
dc.title.alternativeМаркетинг на предприятии: сущность и задачи в современном бизнесеuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record