Show simple item record

dc.contributor.authorМозговая, Галина В.
dc.contributor.authorMozgovaya, Galina
dc.contributor.authorМозгова, Галина В.
dc.date.accessioned2015-07-17T08:40:33Z
dc.date.available2015-07-17T08:40:33Z
dc.date.issued2013-11
dc.identifier.citationМозговая Г. В. Этапы построения системы информационно-аналитического обеспечение превентивных маркетинговых решений / Г. В. Мозговая // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 293–296.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8626
dc.language.isoruuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleЭтапы построения системы информационно-аналитического обеспечение превентивных маркетинговых решенийuk
dc.title.alternativeThe stages of construction of the information and analytical support system of preventive marketing decisionsuk
dc.title.alternativeЕтапи побудови системи інформаційно-аналітичного забезпечення превентивних маркетингових рішеньuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record