Маркетингові концептуальні підходи до вирішення актуальних проблем розвитку Вищих навчальних закладів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Description
Keywords
Citation
Дмитрів А. Я. Маркетингові концептуальні підходи до вирішення актуальних проблем розвитку Вищих навчальних закладів / А. Я. Дмитрів // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 7–10.
Collections