Show simple item record

dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович
dc.date.accessioned2015-07-21T06:50:30Z
dc.date.available2015-07-21T06:50:30Z
dc.date.issued2013-10
dc.identifier.citationОкландер М. А. Референтні групи в маркетингу: сутність і класифікація / М. А. Окландер // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 59–63.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8701
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРеферентні групи в маркетингу: сутність і класифікаціяuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.01uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record