Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначено ризики, що повинні бути враховані в реалізації маркетингової стратегії підприєм ства на галузевому ринку. Запропоновано заходи щодо їх мінімізації.
It was identified risks, that should be considered in the realization of marketing strategy on industry market. It was suggested measures to minimize the risks.
Description
Keywords
Citation
Гелеванчук З. Й. Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства / З. Й. Гелеванчук // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 44–46.
Collections