Реляційна поведінка та конкурентні переваги підприємства постіндустріальної епохи

Thumbnail Image
Date
2012-10-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розкрито можливості формування конкурентних переваг підприємства шляхом управління його реляційною поведінкою. Сформульовано концептуальні положення щодо теоретичних витоків реляційної концепції в стратегічному управлінні; визначено її відмітні характеристики та ключові дефініції.
Possibilities of formation of competitive advantages of an enterprise by managing its relational behavior are revealed. Conceptual provisions of theoretical origins of relational concept in strategic management are formulated, and its distinctive characteristics and key definitions are defined.
Description
Keywords
Citation
Гребешкова О. М. Реляційна поведінка та конкурентні переваги підприємства постіндустріальної епохи / О. М. Гребешкова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 108–110.