Сучасні підходи до управління репутацією підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Запропоновано розрізняти внутрішньокорпоративний, медійний, юридичний та соціологічний підходи до управління репутацією підприємства.
It is suggested to distinguish corporate, medias, legal and sociological approaches of reputation management.
Description
Keywords
Citation
Дерев’янко О. Г. Сучасні підходи до управління репутацією підприємств / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 244–246.