Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто сутність управління конкурентними позиціями підприємства Запропоновано авторські версії визначень базових понять і категорій, представлено логіку їх взаємозв’язку.
Essence of management of enterprise competition positions is considered. The authorial versions of determinations of base concepts and categories are offered and presented to the logician of their intercommunication.
Description
Keywords
Citation
Мельник К. М. Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій / К. М. Мельник // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 260–262.