Show simple item record

dc.contributor.authorШведун, В. О.
dc.contributor.authorShvedun, V. A.
dc.date.accessioned2015-07-31T12:06:53Z
dc.date.available2015-07-31T12:06:53Z
dc.date.issued2012-10-12
dc.identifier.citationШведун В. О. Роль оцінки ефективності реклами у формуванні конкурентоспроможності підприємства / В. О. Шведун // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 278–280.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9029
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі методи оцінки ефективності реклами. Обґрунтовано необхідність визначення розміру споживчої аудиторії кожного медіа-засобу з огляду на перспективне прогнозування розподілу бюджетних коштів між доцільними медіа- каналами для забезпечення стійкої конкурентоспроможності.uk
dc.description.abstractIn work the existing methods of advertising efficiency estimation have been analyzed. Necessity of each media mean consumer audience size definition taking into account perspective forecasting of budgetary funds distribution between expedient media channels for maintenance of steady enterprise competitiveness is proved.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРоль оцінки ефективності реклами у формуванні конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeRole of advertising efficiency estimation in formation of enterprise’s competitivenessuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record