Методичні аспекти викладання дисципліни «Вступ до спеціальності «Соціологія»» для студентів соціологічого фаху

Abstract
У статті досліджено головні методичні особливості викладання дисципліни «Вступ до спеціальності «Cоціологія»» для студентів соціологічного фаху. Запропоновано зміст та структуру головних тематичних питань цієї дисципліни, які б сприяли розвитку професійних компетенцій студентів. Розкрито деякі оптимальні умови викладання дисципліни «Вступ до спеціальності «Cоціологія»», які сприятимуть активізації навчальної діяльності загалом.
The article examines the main methodological features of discipline «Introduction to the specialty «Sociology»» for the students of sociological profession. The authors propose content and structure of main thematic issues of this discipline, which would facilitate the development of professional competencies of students. Some of the best conditions of teaching «Introduction to the specialty «Sociology»» which promote to the activation of educational activity in general are examined in the work.
Description
Keywords
соціологія, професійні компетенції, активізація навчальної діяльності
Citation
Артеменко С. Б. Методичні аспекти викладання дисципліни «Вступ до спеціальності «Соціологія»» для студентів соціологічого фаху / С. Б. Артеменко, А. Б. Фляшнікова // Нова парадигма : журн. наук. пр. / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; Творче об’єднання «Нова парадигма» ; редкол.: В. П. Бех (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 126. – С. 194–200.