Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять

Thumbnail Image
Date
2010-10-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проаналізовано авторські підходи до визначення змісту категорій корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства. Запропоновано власний підхід до співвідношення цих понять.
Different author’s attitudes to the essence of the corporate social responsibility, organizational culture and image are analyzed. The author’s attitude to the interrelation of these terms is presented.
Description
Keywords
Citation
Прохорова Є. В. Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять / Є. В. Прохорова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 251–253.