• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять

Thumbnail
Переглянути
251-253.pdf (363.9Kb)
Дата
2010-10-21
Автор
Прохорова, Єлєна Вікторівна
Prokhorova, Ieliena
Прохорова, Елена Викторовна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Проаналізовано авторські підходи до визначення змісту категорій корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства. Запропоновано власний підхід до співвідношення цих понять.
 
Different author’s attitudes to the essence of the corporate social responsibility, organizational culture and image are analyzed. The author’s attitude to the interrelation of these terms is presented.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9699
Collections
  • Кафедра менеджменту [860]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV