Show simple item record

dc.contributor.authorПрохорова, Єлєна Вікторівна
dc.contributor.authorProkhorova, Ieliena
dc.contributor.authorПрохорова, Елена Викторовна
dc.date.accessioned2015-09-28T06:43:09Z
dc.date.available2015-09-28T06:43:09Z
dc.date.issued2010-10-21
dc.identifier.citationПрохорова Є. В. Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять / Є. В. Прохорова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 251–253.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9699
dc.description.abstractПроаналізовано авторські підходи до визначення змісту категорій корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства. Запропоновано власний підхід до співвідношення цих понять.uk
dc.description.abstractDifferent author’s attitudes to the essence of the corporate social responsibility, organizational culture and image are analyzed. The author’s attitude to the interrelation of these terms is presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понятьuk
dc.title.alternativeCorporate social responsibility, organizational culture and image: interrelation of termsuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record