Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент управління репутацією компаній

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-10-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто теоретичні та практичні аспекти корпоративної соціальної відповідальності як інструменту управління репутацією компаній.
The theoretical and practical aspects of corporate social are considered to responsibility as instrument of management companies reputation.
Description
Keywords
Citation
Шаповалова О. М. Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент управління репутацією компаній / О. М. Шаповалова, Я. Г. Ільченко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 347–349.
Collections