Гордєєва, Тамара ФедорівнаHordieieva, TamaraГордеева, Тамара Фёдоровна2018-01-232018-01-232015Гордєєва Т. Ф. Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків / Гордєєва Т. Ф. // Глобальні та національні проблеми економіки [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Миколаїв. нац. ун-т імені В. О. Сухомлинського ; редкол.: Т. В. Стройко (голов. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв, 2015. – Вип. 8. – С. 30–34. – Режим доступу: http://www.global-national.in.ua/archive/8-2015/07.pdf. – Назва з екрану.2413-3965https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23528Статтю присвячено виявленню та систематизації ключових трендів сучасного міжнародного маркетингового середовища, їх впливу на технології й інструменти міжнародного маркетингу. Констатовано формування нових підходів до розробки стратегій міжнародної маркетингової діяльності, зокрема: глобального, інноваційного, екологічного, соціально-відповідального, Інтернет-маркетингу тощо.This issue is dedicated to a key trends of international marketing environment detection and systematization, their affection on international marketing technologies and instruments. It was stated that a number of new approaches were formed to a strategy of international marketing activity creation, particularly: global, innovative, ecologic, socially responsible, Internet marketing etc.Статья посвящена выявлению и систематизации ключевых трендов современной международной маркетинговой среды и их влияния на технологии и инструменты международного маркетинга. Констатировано формирование новых подходов к разработке стратегий международной маркетинговой деятельности, а именно: глобального, инновационного, экологического, социально-ответственного, Интернет-маркетинга и т. п.ukглобалізація попитуглобальний ринокгіперконкуренціястандартизація елементів міжнародного маркетингуінформатизаціяіндивідуалізація задоволення попитуdemand globalizationglobal markethypercompetitioninternational marketing elements standardizationinformatizationindividualization of demand satisfactionглобализация спросаглобальный рынокгиперконкуренциястандартизация элементов международного маркетингаинформатизацияиндивидуализация удовлетворения спросаТрансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринківTransformation of international marketing technologies according to modern global market trendsArticle339.138