Демідова, О. В.2011-11-182011-11-182011Демідова О. В. Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами / О. В. Демідова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 142–152.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/788У статті опрацьовано особливості використання основних інструментів комунікаційної діяльності в маркетингу і брендінгу торговельних мереж побутової техніки України.The features of the use of communication activity instruments of the Ukrainian trading networks of domestic technique are described in the article.ukмаркетингбрендлояльністьmarketingbrandloyaltyДосвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачамиArticle65.012.32