Бобрицька, Наталія Дмитрівна2011-11-212011-11-212011-02-16Бобрицька Н. Д. Маркетинг в системі управління страховою компанією / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 194–203.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/793У статті досліджено необхідність використання маркетингу в системі управління страховою компанією, розкрито суть і значення маркетингового управління діяльністю компанії.In the article the importance of implementing marketing in the management system of insurance company is analyzed and the essence and value of marketing management activities are highlighted.ukмаркетингмаркетинг послугслужба маркетингусистема управління маркетингоммаркетингова діяльність компаніїmarketingmarketing servicesservice marketingmarketing management systemmarketing activity of companyМаркетинг в системі управління страховою компанієюArticle339.138:368.021