Красовська, Олена2014-11-242014-11-242012-05Красовська О. Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти / Олена Красовська // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 41-49.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5314Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень світового ринку вищої освіти дозволяє визначити основні тенденції та фактори, що впливають на його розвиток.To develop a balanced marketing policy in higher education information on market processes and trends in the industry is needed. Marketing research acts as a tool in getting the information. Marketing research of global higher education market makes it possible to determine the main trends and factors influencing its development.ukсвітовий ринок вищої освітимаркетинг освітимаркетингові дослідженняметоди маркетингових дослідженьмаркетингова діяльністьworld market of higher educationmarketing educationmarketing researchmarketing research methodsmarketing activityМаркетингові дослідження світового ринку вищої освітиArticle658.8:378