Федорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, AndriiФедорченко, Андрей Васильевич2016-06-242016-06-242009-03-30Федорченко А. В. Сучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 380–386.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18797Досліджено особливості розвитку вітчизняного ринку маркетингових досліджень. Виявлено головні тенденції його розвитку на тлі несприятливої ситуації у вітчизняній економіці 2008–2009 рр.ukринок маркетингових дослідженьESOMARУкраїнська асоціація маркетингу (УАМ)тенденції розвиткуСучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень УкраїниArticle658.101.54