Мороз, Л. А.Moroz, L.Мороз, Л. А.2016-10-202016-10-202007-01-19Мороз Л. А. Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків / Л. А. Мороз // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 171–177.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19933Розглянуто проблеми стратегічного брендингу з урахуванням специфіки вічизняного ринку, євроінтеграційного вибору України.ukстратегічний брендингринокторгова маркаСтратегічний брендинг в умовах глобалізації ринківArticle658.8.:378.14