Бабко, НаталяBabko, Natalia2023-02-272023-02-272022-11-03Бабко Н. Умови формуванння маркетингової стійкості діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Наталя Бабко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 154–155. – Назва з титул. екрану.978-966-926-419-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39412Визначено підходи до формування механізмів забезпечення стійкості маркетингової діяльності підприємства. Зроблено висновок, що основою таких механізмів є відстеження зміни рівня та співвідношення показників, які дозволяють оцінити компоненти маркетингової стійкості. Approaches to the formation of mechanisms of providing the stability of a marketing activity of the enterprise are determined. The basis of the mechanisms is tracking of changes in the level and ratios of indicators that allow us to estimate the components of marketing stability.ukмаркетингова діяльністьстійкістьмеханізмикомпоненти маркетингової стійкостіmarketing activitystabilitymechanismscomponents of marketing stabilityУмови формуванння маркетингової стійкості діяльності підприємствConditions for the formation of marketing sustainability of enterprisesArticle339.13:659