Федорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, AndriyФедорченко, Андрей ВасильевичЛапшин, Андрій Львович2018-10-082018-10-082009Федорченко А. В. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава. – 2009. – № 7. – С. 14–17.2306-6806https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25805У статті досліджено питання побудови аналітичної моделі, придатної для оптимізації обробки інформаційних потоків системою управління підприємством з урахуванням результатів маркетингових досліджень та моніторингу оточуючого бізнес-середовища за принципом ступеня важливості окремих складових інформаційних потоків.The question of analytical model construction, suitable for optimization of information flows treatment by an enterprise" management system, which is taking into account the results of marketing researches and monitoring of surrounding business environment, is investigated in the article. This model is based on a principle of separate constituents of informationt flows importance degree.ukмаркетингові дослідженняінформаційні потокикванти інформаціїприйняття управлінських рішеньmarketing researchesinformation flowsquanta of informationacceptance of administrative decisionsМаркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішеньArticle658.8:339.13.07