Кукоба, Володимир ПавловичKukoba, VolodymyrКукоба, Владимир ПавловичЧебакова, Тетяна ОлександрівнаChebakova, TetianaЧебакова, Татьяна Александровна2019-11-212019-11-212019Кукоба В. П. Рівень організаційної культури на підприємствах виробниках виробів з пластмас України / Кукоба В.П., Чебакова Т. О. // Економічні студії. – 2019. – № 3. – С. 72–76.2311–9306https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/31369У статті наведено результати дослідження зміни об'єктивних параметрів, що характеризують рівень організаційної культури на підприємствах, які виготовляють вироби з пластмас. На основі узагальнення результатів теоретичного дослідження економічної сутності організаційної культури підприємства виокремлено її ключові складові (інтелектуальна, техніко-технологічна, соціальна, нормативно-правова, професійна, комунікативна, інформаційна) та основні параметри, що їх характеризують. Застосовуючи метод бінарної логіки для цілей оцінювання наявності у підприємств певних складових організаційної культури визначено у математичному виразі рівні цієї культури на підприємствах – виробниках пластмас. The article presents the results of a study of changes in objective parameters characterizing the level of organizational culture in enterprises manufacturing plastic products. Based on the generalization of the results of a theoretical study of the economic essence of the organizational culture of the enterprise, its key components (intellectual, technical, technological, social, regulatory, professional, communicative, informational) and the main parameters that characterize are identified. Applying the method of binary logic for the purpose of assessing the presence of certain components of an organizational culture in enterprises, the level of this culture at plastic manufacturing enterprises is defined in mathematical terms. В статье приведены результаты исследования изменения объективных параметров, характеризующих уровень организационной культуры на предприятиях, производящих изделия из пластмасс. На основе обобщения результатов теоретического исследования экономической сущности организационной культуры предприятия выделены ее ключевые составляющие (интеллектуальная, технико-технологическая, социальная, нормативно-правовая, профессиональная, коммуникативная, информационная) и основные параметры, которые характеризуют. Применяя метод бинарной логики для целей оценки наличия у предприятий определенных составляющих организационной культуры определен в математическом выражении уровне этой культуры на предприятиях – производителях пластмасс.ukорганізаціякультура підприємстваорганізаційна культурарівень організаційної культуриorganizationenterprise cultureorganizational cultureorganizational culture levelорганизациякультура предприятияорганизационная культурауровень организационной культурыРівень організаційної культури на підприємствах виробниках виробів з пластмас УкраїниThe level of organizational culture at the manufacturers of plastic products of UkraineArticle005.73:330.1:304.2