Буднікевич, І. М.Черданцева, І. Г.Кирилюк, М. В.2016-11-222016-11-222006Буднікевич І. М. Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, М. В. Кирилюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 541–552.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20252У статті розглядається проблемні моменти процедури проведення польового маркетингового дослідження на основі аналізу медіа-ринку м. Чернівці.ukмедіа-ринокпольове дослідженнярейтингОсобливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових дослідженьArticle658.893