Обіход, С. В.2014-02-272014-02-272010-05-19Обіход С. В. Управління лояльністю персоналу сфери послуг в умовах змін / С. В. Обіход // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 1. – С. 444-452.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2977Розкрито специфіку та складові поняття «лояльність персоналу». Проаналізовано взаємозв’язок між лояльністю персоналу сфери послуг та прихильністю клієнтів організації. Запропоновано ключові елементи системи управління лояльністю працівників сфери послуг в умовах змін.Essence and component elements of concept «loyalty of personnel» are exposed. Interconnection between loyalty of personnel and adherence of clients of services-organization is analyzed. The basic elements of the control system by loyalty of personnel of services-organization in the conditions of changes are offered.Раскрыты специфика и составляющие понятия «лояльность персонала». Проанализирована взаимосвязь между лояльностью персонала и приверженностью клиентов организации сферы услуг. Предложены ключевые элементы системы управления лояльностью работников сферы услуг в условиях изменений.ukлояльністьлояльність персоналуприхильність споживачавідданість персоналузалученістьприхильність організаціїсфера послугloyaltyloyalty of personneladherence of userdevotion of personneladherence of organizationsphere of servicesлояльностьлояльность персоналаприверженность потребителяпреданность персоналаприверженность организациисфера услугУправління лояльністю персоналу сфери послуг в умовах змінArticle331.108.2