Слюсарева, Людмила ВалеріївнаЧичкань, Лада СергіївнаChychkan, Lada2025-01-202025-01-202024Чичкань Л. С. Стратегія створення і розвитку бренду : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Чичкань Лада Сергіївна ; наук. керівник Слюсарева Л. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 61 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48081Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – обґрунтування стратегії створення і розвитку бренду, на прикладі французької мережі косметичних магазинів «Sephora». The purpose of the bachelor's thesis is to substantiate the strategy for creating and developing a brand, using the example of the French cosmetics chain «Sephora».uk-UAбрендрекламна діяльністьпросуваннямаркетингові комунікації стратегія розвиткуbrandadvertisingpromotionmarketing communications development strategyСтратегія створення і розвитку брендуBrand creation and development strategyOther