Краморенко, Н. Р.2011-10-252011-10-252010Краморенко Н. Р. Сучасні детермінанти електронної комерції в сегменті В2В / Н. Р. Краморенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 351–359.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/693У статті описано характерні риси, масштаби та рівень розвитку електронної комерції В2В у країнах і регіонах світу в контексті індикаторів використання інформаційно-комп’ютерних технологій у бізнесі.This issue shows the characteristic features, the scale and the level of B2B e-commerce development in the context of informational technology usage indicators in business.ukІКТІнтернетелектронна комерція (е-комерція)В2ВWeb-сайтлокальна електронна мережаінтранетекстранетширокосмуговий Інтернетонлайн-замовленняонлайн-закупівляонлайн-продажICTInternetelectronic commerce (ecommerce)B2BWebsitelocal area network (LAN)intranetextranetbroadband Internetonline orderonline purchaseonline saleСучасні детермінанти електронної комерції в сегменті В2ВArticle004.738.5:339