Шафалюк, Олександр КазимировичШафалюк, Александр Казимирович2016-09-132016-09-132015Шафалюк О. К. Інформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесу / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 441–449.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19293Стаття присвячена актуальним проблемам ризиків розвитку сучасного бізнесу, зокрема на ринку освітніх послуг. Критично проаналізовано підходи в організації інформаційних і збутових систем у маркетингу вищих навчальних закладів. Представлено пропозиції за результатами експериментів щодо впровадження нових аналітичних технологій, ефективної інтеграції зусиль зацікавлених осіб бізнесу, суб’єктів ринку.The article is devoted to actual problems of modern business risks, particularly in the education market. The paper critically analysis approaches in organizing marketing information and marketing systems in higher education. The publication presents proposals for the results of experiments on the introduction of new analytical technologies and promotion of effective integration of efforts of stakeholders, business market players.Статья посвящена актуальным проблемам рисков развития современного бизнеса, в частности на рынке образовательных услуг. Критически проанализированы подходы в организации информационных и сбытовых систем в маркетинге высших учебных заведений. Представлены предложения по результатам экспериментов по внедрению новых аналитических технологий, эффективной интеграции усилий заинтересованных лиц бизнеса, субъектов рынка.ukмаркетингінформаційні системимасиви данихпідприємстваосвітапослугипросуванняпродажризики бізнесуmarketinginformation systemsbig dataenterpriseeducationservicespromotionsalesbusiness risksмаркетингинформационные системымассивы данныхпредприятияобразованиеуслугипродвижениепродажариски бизнесаІнформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесуArticle65.01338.2658.8659.2