Хорунжий, Микола Йосипович2019-04-182019-04-182012Хорунжий М. Науково-педагогічна школа як основа інтелектуального потенціалу університетського закладу / Микола Хорунжий // Університетська освіта. – 2012. – № 2. – С. 20–26.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28050Висвітлено методологічний та адаптивний аспекти трактування суті науково-педагогічної школи як головного критерію оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів. Визначено ключові ознаки та обов’язкові атрибути науково-педагогічної школи, місце в ній університетської кафедри, їхні особливості для економічних університетських закладів. Розглянуто континуум університетських науково-педагогічних шкіл, модель їх інноваційно орієнтованої діяльності та механізм організаційного забезпечення.ukнауково-педагогічна школаконтинуум університетських науково-педагогічних шкілорганізаційне забезпечення науково-педагогічних шкілуніверситетська кафедраНауково-педагогічна школа як основа інтелектуального потенціалу університетського закладуArticle