Василькова, Наталія ВолодимирівнаВасилькова, Наталия Владимировна2017-09-112017-09-112009Василькова Н. В. Екологічні інновації у системі збалансованого розвитку / Н. В. Василькова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 25–33.978-966-2699-66-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22061В статті розглянуто сутність і значення екологічних інновацій у контексті сучасної глобальної концепції збалансованого розвитку. Особлива увага приділена маркетинговим аспектам еко-інновацій та підходам до організації процесу створення екологічних товарів і послуг.ukІнноваціїекологічні інноваціїстворення (розробка) екологічних товарівзбалансований (сталий) розвитоккомплексний (інтегрований) підхід до товарної політикиекологічний маркетингЕкологічні інновації у системі збалансованого розвиткуArticle330.341.1:504