Терещенко, Світлана Іванівна2015-07-062015-07-062015-03-05Терещенко С. І. Сучасні форми бізнес-комунікації в міжкультурному дискурсі / С. І. Терещенко // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 189–196.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8366У статті розглянуто «презентацію для ліфта» як одну з активно освоюваних міжкультурних форм сучасної бізнес-комунікації. Проаналізовано стратегії й тактики її реалізації з позицій глобальних і локальних дискурсивних стратегій.The article describes the technique of «Elevator Presentation» as one of the widely used methods in business communication, communicative tactics and strategy.В статье рассматривается «презентация для лифта» как одна из активно осваиваемых форм современной бизнес-коммуникации. Анализируются стратегии и тактики ее реализации с позиций глобальных и локальных дискурсивных стратегий.uk«презентація для ліфта»комунікативна стратегіякомунікативна тактикаElevator presentationElevator speechdiscourse strategymodern business communication«презентация для лифта»коммуникативная стратегиякоммуникативная тактикаСучасні форми бізнес-комунікації в міжкультурному дискурсіArticle81’42