Бовш, Л. А.Bovsh, L.Міщенко, В. Р.Mishchenko, V.2023-02-022023-02-022022-10-21Бовш Л. А. Захист інтелектуальної власності ресторанного бренду під час війни [Електронний ресурс] / Бовш Л. А., Міщенко В. Р. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Лук’яненко Д. Г. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 39–42. – Назва з титул. екрану.978-966-926-416-9https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39044Після широкомасштабного вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року, чимало міжнародних ресторанних брендів зазнали нападу з боку російського бізнесу, який намагається незаконно привласнити корпоративну ідентичність бренду у комерційних цілях. Метою дослідження стало опрацювання правових інцидентів та визначення заходів до убезпечення брендів від крадіжок інтелектуальної вартості. Фіксація правопорушень щодо інтелектуальної власності створює правовий прецедент до формування індивідуальних та спільних позовів до міжнародних судів, впровадження додаткових санкцій, зокрема обмежень через СОТ. Після закінчення війни російським правопорушникам потрібно буде відшкодувати не лише репутаційні втрати, але й фізичну шкоду та упущені комерційні вигоди брендам. Following Russia's large-scale invasion of Ukraine on February 24, 2022, many international restaurant brands have come under attack from Russian businesses attempting to misappropriate the brand's corporate identity for commercial purposes. The purpose of the study was to study legal incidents and determine measures to protect brands from theft of intellectual property. Fixation of intellectual property offenses creates a legal precedent for the formation of individual and joint lawsuits in international courts, the introduction of additional sanctions, in particular restrictions through the WTO. After the end of the war, Russian offenders will need to compensate not only for reputational losses, but also for physical damage and lost commercial benefits to brands.ukресторанний брендінтелектуальна власністьвійськова агресіяУкраїнаrestaurant brandintellectual propertymilitary aggressionUkraineЗахист інтелектуальної власності ресторанного бренду під час війниRestaurant brand intellectual property protection during warArticle