Пшенична, Т. М.Pshenychna, T.2015-09-242015-09-242015-01-16Пшенична Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів / Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 33: Проблеми управління у великотоварних промислових формуваннях. – С. 332-340.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9651У статті розглянуто маркетингове забезпечення агропромислових кластерів, що спрямоване на формування специфічних організаційних утворень як складових трирівневої інтеграційної моделі з виробництва, переробки і реалізації молока та молочної продукції, а також на підвищення ролі великотоварних виробників сировини з урахуванням вимог СОТ, задля створення повноцінної сировинної бази, що відповідає міжнародним стандартам якості молочної продукції.The article deals with the investigation of the marketing support of agro-industrial clusters aimed at the formation of specific organizational units as a part of a three-level integration model of production, reprocessing and marketing of milk and dairy products. Also it is aimed at increasing the role of large-scale producers of raw materials taking into account the requirements of the WTO to create a complete resource base, which meets the international standards of dairy products quality.ukмаркетингкластермолоко та молочна продукціяmarketingclustermilk and dairy productsМаркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерівMarketing providing of agro-industrial clusters activitiesArticle658:637.1