Лилик, Мар’яна2016-09-122016-09-122015Лилик М. Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень / Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 6. – С. 19–28.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19233Щорічно ESOMAR як світове об’єднання дослідників проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Ми презентуємо короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження. Дані базуються на обробці відповідей на анкети, які наддавали УАСМ наші члени - дослідницькі агенції. Обробку анкет здійснювала Мар’яна Лилик, магістр Університету Фленсбург (Німеччина), асистент кафедри маркетингу Університету «Україна».ukОгляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових дослідженьArticle