Ремезь, Юлія БорисівнаRemez, Yuliia BorysivnaРемез, Юлия Борисовна2013-03-052013-03-052011Ремезь Ю. Б. Аналіз особливостей носіїв маркетингових комунікацій на підприємствах послуг мобільного зв’язку України / Ю. Б. Ремезь // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 27. – С. 128–139.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2127У статті проаналізовано інструментарій маркетингових комунікацій, що застосовують підприємства послуг мобільного зв’язку України. Розглянуто не традиційні носії інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій.The tool of marketing communications that apply the enterprises of services of mobile communication of Ukraine is analysed in the article. The not traditional carriers of instruments of the integrated marketing communications are considered.ukринок послуг мобільного зв’язкумаркетингові комунікаціїмобільні операториmarket of services of mobile communicationmarketing communicationsmobile operatorsАналіз особливостей носіїв маркетингових комунікацій на підприємствах послуг мобільного зв’язку УкраїниArticle339.138:338.47