Солодковська, Ганна ВолодимирівнаБондарєв, Геннадій ГеннадійовичBondariev, Hennadii2024-05-082024-05-082023Бондарєв Г. Г. Розвиток маркетингу соціальних мереж в медичному закладі (на прикладі ТОВ «Дева клінік) : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Бондарєв Геннадій Геннадійович ; наук. Керівник Солодковська Г. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника, Каф. міжнар. менеджменту – Київ, 2023. – 117 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44066У кваліфікаційній магістерській роботі досліджено теоретичні основи соціальних медіа та їх особливості в медичних закладах. Проаналізовано маркетингову діяльність медичного закладу, оцінено зовнішнє середовище на ринку медичних послуг України. Запропоновано пріоритетні напрями розвитку маркетингу соціальних мереж медичного закладу. The theoretical foundations of social media and their features in medical institutions the qualifying Master's Thesis. The marketing activity of the medical institution was analyzed, the external environment in the market of medical services of Ukraine was evaluated. The priority directions of development of marketing of social networks of a medical institution are proposed.ukсоціальні мережі в медичному закладісоціальні медіа для медичних закладівстратегій розвитку маркетингу соціальних мережмаркетинг медичного закладуsocial networks in a medical institutionsocial media for medical institutionsstrategies for the development of social network marketingmarketing of a medical institutionРозвиток маркетингу соціальних мереж в медичному закладі (на прикладі ТОВ «Дева клінік)Development of social network marketing in a medical institution (on the basis of LLC "Deva Clinic")Other