Ладуба, Тетяна Юріївна2012-01-122012-01-122010Ладуба Т. Ю. Інтернаціоналізація автомобільної промисловості в умовах зростання національних економік / Т. Ю. Ладуба // Міжнародна економічна політика. – 2010. – № 1-2. – С. 184–209.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1037У статті досліджено стратегії, моделі і форми інтернаціоналізації автомобільної промисловості в умовах розвитку інтеграційних процесів та зростання рівня відкритості національних економік. Автором визначено фактори та обґрунтовано критерії ефективної реалізації стратегій інтернаціоналізації автомобільних компаній США, Японії, ЄС та Китаю.ukавтомобільний секторінтернаціоналізація системи створення цінностіміжнародні стратегіїформи і моделі виходу на зарубіжні ринкичинники інтернаціоналізаціїІнтернаціоналізація автомобільної промисловості в умовах зростання національних економікArticle339.9