Лилик, Ірина ВікторівнаЧертков, Максим ОлександровичChertkov, Maksym2025-01-092025-01-092024Чертков М. О. Система маркетингових досліджень організації та щляхи її розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Чертков Максим Олександрович ; наук. керівник Лилик І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 92 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47772Проведено аналіз системи маркетингових досліджень фахового об`єднання маркетологів ГО «УАМ», діяльність Асоціації з дослідження ринку маркетингових досліджень в Україні. Визначено обсяг ринку маркетингових досліджень, кількість та спеціалізацію агенцій, що проводять зазначені дослідження, нові дослідницькі методи та методики, які застосовуються спеціалізованими агенціями, реальний стан справ, тенденції та перспективи розвитку ринку. Розроблено для ГО «УАМ» пропозиції щодо посилення її ролі як саморегулівної організації, виконано розрахунок прогнозної ефективності запропонованих заходів, їх сприяння розвитку ринку маркетингових досліджень. The analysis of the marketing research system of the professional association of marketers of the NGO «UAM» and the activities of the Association for Market Research of Marketing Research in Ukraine was carried out. The scope of the marketing research market, the number and specialization of agencies conducting the said research, new research methods and techniques used by specialized agencies, the real state of affairs, trends and prospects for market development are determined. Proposals for strengthening its role as a self-regulatory organization were developed for the NGO «UAM», the calculation of the predictive effectiveness of the proposed measures and their contribution to the development of the marketing research market was carried out.uk-UAмаркетингові дослідженняринок маркетингових дос-лідженьпольові кількісні та якісні методи дослідженькабінетний контент-аналізсаморегулівна організаціяmarketing researchmarketing research marketfield quantitative and qualitative research methodsoffice content analysisself-regulatory organizationСистема маркетингових досліджень організації та щляхи її розвиткуThe system of marketing research of the organization and its ways developmentOther